Met nog één bijeenkomst in het verschiet, gaan we het laatste kwartaal van 2015 in. In deze nieuwsbrief informeren we jou o.a. over de BBQ die op de nieuwe locatie plaatsvond en over spelregels m.b.t. aan- en afmelden voor bijeenkomsten.

Terugblik BBQ 3 september
De buitentemperatuur liet helaas wat te wensen over maar de BBQ bij Restaurant Lieveling was superheet! Er kwamen 75 leden af op de zomerbijeenkomst van de ACBC. De avond kreeg hoe dan ook een zomers tintje, mede door de loungemuziek die de DJ verzorgde. We hoorden positieve geluiden over de kwaliteit van het eten en ook de locatie werd als gezellig ervaren. De volgende keer zullen we vragen om de lage tafels te vervangen door statafels want enig puntje van kritiek betrof het feit dat de ruimte weliswaar knus maar ietwat krap was. Foto’s komen z.s.m. op www.acbc.nl te staan.

Aanmelden en afmelden bijeenkomsten; nut en noodzaak
Zoals je weet staat op iedere uitnodiging die wij versturen het verzoek om je vooraf aan te melden. Dat doen wij niet zonder reden. Elke locatie (in ons geval Restaurant Lieveling) wil graag van tevoren weten op hoeveel gasten men kan rekenen. Dat heeft niet alleen te maken met de inkoop van het eten maar ook met het inroosteren van het aantal medewerkers in de bediening. Als wij doorgeven dat er 75 mensen komen, dan is dat het minimale aantal waarvoor we betalen. Komen er minder mensen, dan betalen we evengoed voor 75 personen. Dat is zonde van het verenigingsgeld. Komen er meer mensen, dan bestaat de kans dat de locatie niet de service kan leveren die ze wil bieden. Daarom is het niet alleen van belang dat je je aanmeldt, maar ook dat je je afmeldt als je onverhoopt verhinderd bent (uiteraard alleen als je je in eerste instantie hebt aangemeld). Let wel: het feit dat je contributie betaalt, wil niet zeggen dat je je niet hoeft aan- of af te melden.

Contributie 2016
Omdat we met de huidige contributie en de nodige sponsoring, 4 bijeenkomsten per jaar kunnen organiseren, hebben we besloten om voor 2016 de jaarbijdrage gelijk te houden (EUR 100,- p.p. en EUR 350,- voor een bedrijfslidmaatschap, 4 personen). Opzeggen is mogelijk tot 1 december a.s. Mochten we voor die tijd geen opzegging van jou gekregen hebben, dan ontvang je eind januari de contributiefactuur voor 2016.

Sponsors gezocht!
Wil je exposure voor jouw bedrijf bij de leden van de ACBC en tegelijkertijd een bijeenkomst financieel mede mogelijk maken? Word dan sponsor van een bijeenkomst! Wij werken niet met vaste sponsorpakketten; alles is bespreekbaar. Voor de pubquiz van 19 november zoeken we nog een sponsor. De uitnodiging versturen we half oktober dus als je ons voor die tijd een berichtje stuurt, dan komt jouw logo op de uitnodiging te staan.

Volgende bijeenkomst: Pubquiz in Restaurant Lieveling
Op donderdag 19 november wordt tijdens de 2e editie van de Pubquiz Luchtvracht wederom gestreden om de eeuwige roem. Voor deze bijeenkomst zoeken we (behalve een sponsor) nog naar ‘goodies’ voor de goodybag voor het winnende team. Dus heb je nog leuke give aways over? Laat het even weten via info@acbc.nl

Mutaties en suggesties
We verzoeken je vriendelijk om wijzigingen in contactgegevens z.s.m. aan ons door te geven zodat onze database op orde is en blijft. Wist je trouwens dat we suggesties voor bijeenkomsten, sprekers of andere zaken erg op prijs stellen? Ken je iemand, werkzaam binnen de branche, die nog geen lid is maar wel interesse heeft in onze bijeenkomsten? Wij horen het graag!

Met vriendelijke groet,
het bestuur van de ACBC,
Esther, Nick en Gerda
PS: De standaard begintijd van ACBC bijeenkomsten is 17.30u (en dus niet 17.00u…).